ESL Combat Arms

Witamy na Polskim Forum Combat Arms

Obrazek
  • Mini-Chat
ostrymajonez - 24 sty 2019, o 23:45
zajebiscie ze jeszcze ktos nagrywa z tej gierki
ostrymajonez - 24 sty 2019, o 23:45
masz suba ode mnie
domi9091 - 25 sty 2019, o 11:50
ostrymajonez, dziekuje :)
Avatar użytkownika
Coleman - 27 sty 2019, o 12:45
ostrymajonez, Mógłbyś napisać playliste? Nie chce pytać o każdy utwór osobno:D ale chociaż pierwszy byś mógł podać.
Avatar użytkownika
BosekPL - 30 sty 2019, o 20:42
Nie powiem ciekawy event,ale nie da się zdobyć wystarczającej liczby niebieskich i floretowych klejnotów w ciągu tych 91 dni. Prosta kalkulacja 4 misje po 2 klejnoty *91 mamy 728 a fioletowych nawet nie liczę. Oczywiście jak kupimy vip pass to bd nas na to stać ale tylko wtedy gdy kupimy go na 2 miesiące, a jeszcze zobaczyłem że dostajemy za logowanie te klejnoty jak ma się vipa. To jest lecenie na kasę
Avatar użytkownika
BosekPL - 30 sty 2019, o 20:46
A miałem już plan że sobie będę robić misja dzienne a tu lipa bo się nie opłaca jak mam zbierać to dziadostwo 4 miesiące
kd95 - 3 lut 2019, o 20:26
kd95 - 3 lut 2019, o 20:26
pomoze ktoś?
elMarunia - 4 lut 2019, o 03:10
sorry, ale wg mnie konto nic nie warte
elMarunia - 4 lut 2019, o 03:11
jeżeli jakimś cudem ktoś by kupił konto w tej grze to musiało to być konto z jakimiś MSR, SG50 Max setami na perma, wiesz o co chodzi
Suuchy - 5 lut 2019, o 12:29
Mojego konta za czasów nexona nie chcieli kupić a miałem grade Diamond i same top permy na tamte czasy. Także również uważam że konto niewiele warte. Może 5dych ktoś da
olunia6064001 - 15 mar 2019, o 00:28
Hejka, pomógłby ktoś z error 388?
Druss - 18 mar 2019, o 20:58
a co on robi?
Avatar użytkownika
Szwederko - 20 mar 2019, o 19:00
Siema. Gra ktoś klasyka? Nie ma z kim pograc :(
Suuchy - 27 mar 2019, o 18:45
Ja chętnie ale gram w reloaded. Dajcie jakiegoś ogólnego tsa ca
sluzak112 - 31 mar 2019, o 19:13
Ktos jest kto zna _Mask_Qusti_ szukam starych ziomkow :P
butownik - 16 kwi 2019, o 18:54
mam problem jak założyć konto na combat arms classic
Avatar użytkownika
White - 23 kwi 2019, o 08:11
Szwederko, siema. Nie sądziłem ze te forum stoi jeszcze :) ogolnie to pobralem to raz i powiem Ci ze CA umarło wraz z przejęciem :(
Avatar użytkownika
White - 23 kwi 2019, o 08:20
Pozdrawiam całą starą gwardie ca.pl to było piękne pare lat gry z wami ;) chyba nigdy nie znajde lepszego fps niz to ;DD
Avatar użytkownika
Szwederko - 26 kwi 2019, o 20:04
White, Siema. Zapraszam Wszystkich na klasyka. Coraz wiecej graczy jest. Jednak Polaka znaleźć to wyzwanie...
Avatar użytkownika
AUFKM - 3 maja 2019, o 00:06
siema pozdrawiam milej majowki zycze! :)
Avatar użytkownika
MultixPL - 3 maja 2019, o 02:16
White, pozdro stary, piekne lata w tym zbugowanym syfie, ktorego zawsze bede kochał, piekne czasy, turnieje organizowane przez ca.pl ... to byli czasy.. :c
Avatar użytkownika
MultixPL - 3 maja 2019, o 02:20
AUFKM, wzajemnie :D
CaqeS - 12 maja 2019, o 09:51
Orientuje się ktoś może czy więcej osób gra na reloaded czy classic? Bo nie wiem którą wersje ściągnąć...
Avatar użytkownika
Szwederko - 13 maja 2019, o 20:59
CaqeS, Ja czasem gram classica, spotkać Polaka to jest wyczyn... A w Reloaded nie gram wcale. Ale podejrzewam, że jest tam więcej Polaków.
Avatar użytkownika
Szwederko - 13 maja 2019, o 21:03
Ogółem coraz wiecej jest graczy w klasyku. Ilosc podzielona 50/50
Problemowiec - 28 maja 2019, o 22:20
Ja nie wiem pograłem dzisiaj 2 gry i każdy lata w jakiś dziwnych rzeczach :D Ja mam zwykły vest i czuje sięjak bym leciał na 1 strzała a reszta to takie tanki
Dropek - 29 cze 2019, o 18:14
Gra ktos Classica ?
arrooo - 3 lip 2019, o 17:15
Hejka, mam takie dość nietypowy problem, ( dotyczy ca reloaded) gdy wchodzę w menu, zakładka clan, i chce wyszukać dany klan lub stworzyć własny, wyskakuje mi okno i nic na nim się nie wyświetla, jest białe ! Próbowałem grzebać w ustawieniach i nic, nawet odinstalowałem ca i zainstalowałem na nowo, i bez zmian ! Mieliście kiedyś takie problem, wiecie co z tym zrobić ?
Nikt nie czatuje ( oparte na użytkownikach z ostatnich 1 godzina)
Ładowanie ОК Błąd Zatrzymany Auto-aktualizacja co 10 sekund







  • INNE
    Ostatni post
    Wątki
    Posty

  • KOSZ
    Ostatni post
    Wątki
    Posty

Kto przegląda forum

Forum przegląda 21 użytkowników :: 1 zidentyfikowany, 0 ukrytych i 20 gości (dane z ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników online (275) było 8 sie 2015, o 08:48

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]
Legenda: Administratorzy, Administrator ESL, Boty, Moderatorzy globalni, Mod Facebook, Nowi użytkownicy, Zarejestrowani użytkownicy, Redaktor

Kto jest na czacie

Nikt nie czatuje ( oparte na użytkownikach z ostatnich 1 godzina)

Statystyki

Liczba postów: 38488 • Liczba wątków: 4137 • Liczba użytkowników: 5103 • Najnowszy użytkownik: RagnarPL

Najnowsze posty Najbardziej aktywni Ostatnio zarejestrowani
w Zapraszamy Serdecznie !! << Noise-Speak.pl >>
  przez RagnarPL  10 lip 2019, o 20:04
w Zapraszam na nowy serwer ts3 - nosleep.pl
  przez FilipBogu  2 lip 2019, o 18:04
w OnlineTalk.PL :: Najlepsze Internetowe Rozmowy!
  przez jydcacs  23 cze 2019, o 10:16
w Public-TS3.PL - Darmowy, publiczny serwer TeamSpeak 3.
  przez Dybciooo  3 cze 2019, o 17:58
w Reklama ts3 sunnight.pl
  przez Kluchamejster  13 maja 2019, o 22:52
CAT
  Posty: 1678
Xenlin
  Posty: 1347
sebas3009
  Posty: 1123
KonFish
  Posty: 1110
Zolo
  Posty: 903
RagnarPL
  Dołączył(a): 10 lip 2019, o 20:01
Chandana
  Dołączył(a): 6 lip 2019, o 07:47
FilipBogu
  Dołączył(a): 2 lip 2019, o 18:00
Mszuba1991
  Dołączył(a): 1 lip 2019, o 19:38
Dropek
  Dołączył(a): 29 cze 2019, o 17:55
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki