ESL Combat Arms

Dyskusja na temat m32

W tym temacie można dyskutować, porównywać, pytać co kupić itp.

Dyskusja na temat m32

Postprzez docu15 » 27 sie 2014, o 22:46

Witam . Chciałem rozpocząć dyskusję na temat znanej już wam broni : M32 . Moim zdanie twórcy CA trochę zchrzanili tą broń . Dlaczego ?? Prawdziwe m32 ma zasięg sięgający nawet do 500m ( nawet o wiele większy ) Co kłóci się z zasięgiem tej broni w grze . Druga sprawa : M32 powinno mieć opcje strzelania szybkiego ( chodzi mi o to , że jeżeli strzelimy szybko 3 razy wtedy 3 razy pod rząd wypuścimy pociski . Prawdę mówiąc m32 jest nobską bronią więc faktycznie funkcja szybkiego strzelania mogła pozostać ominięta lecz zasięg mógł zostać zachowany jak w pierwowzorze.
Filmik prezentujący prawdzie m32:


Oraz filmik prezentujący m32 w grze :


Zwróćcie uwagę na zasięg i szybkostrzelność . Co myślicie o zwiększeniu zasięgu tej broni taka jak jest w prawdziwym m32 ?? Czy wtedy będzie zbyt nobskie ??
Obrazek

Choose your last words, this is the last time
Cause you and I, we were born to die
We were born to die
We were born to die....
Avatar użytkownika
docu15
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 156
Dołączył(a): 15 lis 2013, o 19:49
Nick w Grze: InCuRsIo
Level w Grze: CPT 2

Reklama

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez Lewa » 27 sie 2014, o 23:28

Raczej nie ma sensu jej wzmacniać poprzez większy zasięg skoro już raz została znerfiona, bo była po prostu masakryczna. Gdy zaczynałem grę to M32 zabijało na hita. Jak ktoś z tym ustawił się na schodach na Death Roomie to trzepał accolades jedno za drugim. W końcu zmniejszyli dmg o połowę i w zamian dali 6/6 ammo zamiast dotychczasowego 6/0. Nic dziwnego, bo nie dało się przeżyć spotkania z kimś kto miał M32 i choć trochę ogarniał... Jak dla mnie jest dobrze tak jak teraz jest - wybór pomiędzy RPG a M32 - albo szybkostrzelność i dużo ammo, albo duży zasięg.
_Lewa_Nuva_
Avatar użytkownika
Lewa
Profesor
Profesor
 
Posty: 469
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 12:48
Klan: Pierogarnia
Nick w Grze: _Lewa_Nuva_
Level w Grze: COL 2

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez KonFish » 28 sie 2014, o 01:48

Pamiętajmy, że gra nie jest życiem i na odwrót (oczywiście dosłownie). I żeby to się jakoś kupy trzymało (choć uważam, że niektóre bronie i tak są za mocne), to bronie są nerfione, bądź ulepszane. Gdyby M32 miało zasięg 500 metrów (dla porównania ponad 3/4 AR ma 87,5 m), to strzelałoby jak RPG-7, czyli przegięcie na maxa. M32 wolniej w grze strzela i ma tryb samopowtarzalny, a nie tak jak w realu, automatyczny (obstawiam, że o to Ci chodziło).

Zresztą jakby "unormalnić" każdą broń w CA, to weźmy np. M14, Miniguna i M417. Wszystkie te bronie są zasilane tą samą amunicją: 7,62 x 51 mm NATO. Ze starych statystyk miały odpowiednio 50, 34 i 39 damage. Różnica jest naprawdę duża. Ponadto M417 i M14 to Battle Rifle (polski odpowiednik z tego co znalazłem na jakimś forum to karabin wojskowy), więc do AR-ek nie pasuje. Ponadto M14 normalnie strzela szybciej niż kałach.

Jeżeli chodzi o portability, to przykładowo z tego co czytałem, załadowany kałach waży 4,3 kg, a Thompson 4,9. Chyba nie trzeba wyjaśniać, co jest lżejsze w grze ;)

Granat M67 eksploduje co prawda w promieniu 15 metrów, ale przecież ma jeszcze odłamki, które ranią poważnie, a ich zasięg dochodzi do 200 metrów.

Snajpy zabijają na hita lub dwa, a większość MGków strzela tak samo jak karabiny wyborowe amunicją karabinową, najczęściej NATOwską 7,62. Przecież Dragunow jest zasilany tą samą amunicją co AK-47 (znowu przykład z kałachem, no cóż :D), a więc powinny zadawać podobne obrażenia. Poza tym taki M2 Browning, który waży 38 kg, strzałem praktycznie wyrywa kończyny (en. pocisku 13-18 kJ), a zabija na 2-3 hity.

Na koniec popatrz jak AA-12 strzela naprawdę:



To zaledwie kilka przykładów niespójności gry z prawdziwym życiem. Także nie czepiałbym się takich rzeczy ^^
Avatar użytkownika
KonFish
VIP
VIP
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 14:15
Lokalizacja: 51°37′16″N 16°51′54″E
Klan: Eternal~March
Nick w Grze: KonFish
Level w Grze: COL 4

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez pirlo733 » 28 sie 2014, o 02:22

Normalizacja

1) tak wyglądałby turret xD
https://www.youtube.com/watch?v=byxpfHOX7r8
2) Miny które zapadają się w betonie... na dodatek wybuchają tylko pod nogami przeciwników, mimo iż Ty możesz na nich stepować.
3) After kill? WTF?!
4) Rpg z 3 metrów na ryj i jedyne -40hp?
5) Najszybsza postać powinna być w momencie kiedy nie masz żadnego vesta na sobie.
6) Dodanie celowania ze szczerbinki...
7) Zamiast "pro elo koxowskich duali" powinni dodać możliwość posiadania np. 2 pistoli, albo jak rambo 2 mg.
8) Wstrzymywanie oddechu powinno być dostępne bez jakichkolwiek abilitek.
9) Rzucanie nade przez całą mapkę?
10) Starczy już.
Obrazek
pirlo733
Geniusz
Geniusz
 
Posty: 563
Dołączył(a): 29 lip 2012, o 10:34
Lokalizacja: Wrocław
Level w Grze: GOA

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez Bryku » 28 sie 2014, o 07:30

pirlo733 napisał(a):Normalizacja

1) tak wyglądałby turret xD
https://www.youtube.com/watch?v=byxpfHOX7r8
2) Miny które zapadają się w betonie... na dodatek wybuchają tylko pod nogami przeciwników, mimo iż Ty możesz na nich stepować.
3) After kill? WTF?!
4) Rpg z 3 metrów na ryj i jedyne -40hp?
5) Najszybsza postać powinna być w momencie kiedy nie masz żadnego vesta na sobie.
6) Dodanie celowania ze szczerbinki...
7) Zamiast "pro elo koxowskich duali" powinni dodać możliwość posiadania np. 2 pistoli, albo jak rambo 2 mg.
8) Wstrzymywanie oddechu powinno być dostępne bez jakichkolwiek abilitek.
9) Rzucanie nade przez całą mapkę?
10) Starczy już.

Nie wspominając już o "magicznych" bandankach, okularkach i kapeluszach, które jak narkotyk nagle dodają speeda :lol:
Zapraszam do znajomych:
Combat Arms Reloaded: Bryku_PL
Combat Arms: the Classic: Bryku_PL
Steam: Bryku_PL
Origin: Bryczek006
Xbox Live: Bryku23
Obrazek
Avatar użytkownika
Bryku
Profesor
Profesor
 
Posty: 453
Dołączył(a): 8 paź 2013, o 19:43
Lokalizacja: Śląsk
Nick w Grze: Bryku_PL
Level w Grze: GEN

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez Kiepski » 28 sie 2014, o 07:52

W każdej grze powinien być zachowany balans - wyważenie zasięgu, damage i portability ..
Podstawowy problem duali i orthusów to ten mega lag jak się zaczyna nimi strzelać .. jakby go nie było toby płaczu nie było .. za to jest płacz jak mam 23% speeda i biegam z magpulem .. nawet koleś z dualami wtedy płacze bo praktycznie laga nie ma .. ten sam lag dotyczy niektórych SG ...
Zauważcie że w grze mamy tylko elementy wyposażenia piechoty .. a walka w realu czystej piechoty to w sumie tylko w budynkach ..
Brakuje mi warunków pogodowych :) no i zmiany pór dnia .. i słońca :) tak jak w stalkerze ..
NIech nexon ogranie haki i dostosuje serwery tak żeby lagów nie było .. po prostu mamy za dużo wolności - wchodzi lagus bo może i nic się nie dzieje - w takim CSS ustawiałeś skrypt jako admin - za niski ping = autokick - czemu nie ma u nas czegoś takiego ? piękna sprawa :)
Chciałbym więcej fizyki a nie bugów - żeby można było przestrzelić większość przedmiotów jak w realu .. a nie tylko w jedną stronę - patrz schody np.
G18 Cobra - klołskombatowy specoj....cenzura...
Permy: CZ805, M14 Hunter, MK14 MOD 0, ACR Sandfire, Nemexis F2000, AN94 Tact OPS, L85A1 MOD, AK-74M, FR F2, S58 MUSKET, TPG1-PRO, MAC-11, UMP, CZ SCORPION EVO, G18 Cobra.
Avatar użytkownika
Kiepski
VIP
VIP
 
Posty: 789
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 19:59
Lokalizacja: NDM
Klan: The Boys from Hell
Nick w Grze: _Kiepski_
Level w Grze: LTC 1

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez docu15 » 28 sie 2014, o 08:48

Wiem wiem ale ja tylko tak dyskutuję , bardziej w kierunku ,,co by było gdyby " . Szkoda tylko że zasięg tych zwykłych granatników jednostrzałowych : MZP-1 i M79 nie jest troszkę większy :c Ja nie mówię żeby było tak jak w realnym życiu tylko chodzi mi o te różnice , które są . Ja nie narzucam tutaj że tak powinno być , tylko piszę jakie są różnicę . Gdyby wszystko było tak jak w realnym życiu , to za każdy dodatkowy magazynek jaki mamy biegali byśmy wolniej :lol:
Obrazek

Choose your last words, this is the last time
Cause you and I, we were born to die
We were born to die
We were born to die....
Avatar użytkownika
docu15
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 156
Dołączył(a): 15 lis 2013, o 19:49
Nick w Grze: InCuRsIo
Level w Grze: CPT 2

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez Giuiett » 28 sie 2014, o 17:47

ja też mam pytanie odnośnie M32. czego jest tak, że m32 kupione jest o wiele słabsze niż to które możemy podnieść w 13 rundzie na Cabinie ?
Giuiett
Plotkarz
Plotkarz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 lut 2014, o 17:31
Nick w Grze: Giuliett
Level w Grze: LTC 1

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez MultixPL » 28 sie 2014, o 18:02

Giuiett napisał(a):ja też mam pytanie odnośnie M32. czego jest tak, że m32 kupione jest o wiele słabsze niż to które możemy podnieść w 13 rundzie na Cabinie ?



Bo tak nexon chciał :lol:
Avatar użytkownika
MultixPL
VIP
VIP
 
Posty: 443
Dołączył(a): 16 cze 2012, o 17:59
Nick w Grze: scorp1onN
Level w Grze: LTG

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez Lewa » 28 sie 2014, o 18:33

Giuiett napisał(a):ja też mam pytanie odnośnie M32. czego jest tak, że m32 kupione jest o wiele słabsze niż to które możemy podnieść w 13 rundzie na Cabinie ?

Bronie na Cabinie są tuningowane pod ten tryb by mogły zabijać zombie z łatwością. Tak samo L96A1 Black Magnum podniesione na Cabinie zabija zombie na hita, podczas gdy jak weźmiemy zwykłą L96A1 Black Magnum to zombie nie schodzą na hita. I minigun ma 900 ammo zamiast 500. Są to po prostu inne bronie pod tą samą nazwą :).
_Lewa_Nuva_
Avatar użytkownika
Lewa
Profesor
Profesor
 
Posty: 469
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 12:48
Klan: Pierogarnia
Nick w Grze: _Lewa_Nuva_
Level w Grze: COL 2

Re: Dyskusja na temat m32

Postprzez Giuiett » 28 sie 2014, o 19:25

no to by się zgadzało ;p
jeszcze tym minigunem z Cabina tak bardzo nie rzuca na boki jak tym ze sklepu ;p
Giuiett
Plotkarz
Plotkarz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 lut 2014, o 17:31
Nick w Grze: Giuliett
Level w Grze: LTC 1


Powrót do Bronie, Itemy, dyskusje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki