ESL Combat Arms

Konto w Combat Arms

Problemy techniczne związane z Combat Arms Classic

Konto w Combat Arms

Postprzez Vinylside » 14 kwi 2018, o 13:27

Witam. Gram w grę Combat Arms ponad 10 lat, lecz niestety w ostatnim czasie zrobiłem sobie przerwę. Z tego co widzę dużo się pozmieniało - zmiana nazwy gry, firmy itp. itd. Dziś zainstalowałem to całe Reloaded, lecz niestety nie mogę się zalogować. Ciekawostką jest to, że podczas przypomnienia chociażby loginu z gry na mailu wyskakuje pusta ramka, w miejscu, w którym ten login powinien być umieszczony. Postanowiłem kliknąć rejestrację. Wszystko pięknie, ładnie, aczkolwiek mój nick w grze wyświetlany jest jako zajęty. Mam tą pewność, że jest On na tyle rzadki, że nikt z nowych użytkowników nie miał najmniejszego sensu na podbierania, dlatego jako cofnięty z informacjami od ponad roku chciałbym zapytać Państwa co jest grane. Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje standardowe konto, a po rejestracji mój nick jest 'zajęty', przez co dochodzę do wniosków, że stare konto, na którym, nie ukrywam, bardzo mi zależy, gdzieś w systemie istnieje. Szczerze mówiąc nie pamiętam czy przenosiłem konto, kiedyś coś tam klikałem bo widziałem notkę z Facebooka, ale nie wiem czy zrobiłem to poprawnie. Jest jakaś szansa na sprawdzenie tego, czy stare konto istnieje (oprócz manewru z nickiem przy rejestracji) i ewentualnie odzyskanie do niego loginu ??
Vinylside
Żółtodziób
Żółtodziób
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 kwi 2018, o 13:19
Nick w Grze: Vinylside_PL
Level w Grze: BG

Reklama

Re: Konto w Combat Arms

Postprzez Lewa » 14 kwi 2018, o 14:45

W listopadzie grę przejęła firma Valofe i do 8 marca był czas na przeniesienie konta - trzeba było utworzyć nowe konto na stronie Valofe i następnie przeprowadzić transfer konta. Jeżeli tego nie zrobiłeś lub zrobiłeś nie w pełni to konto przepadło już na zawsze.

Ciekawostką jest to, że podczas przypomnienia chociażby loginu z gry na mailu wyskakuje pusta ramka, w miejscu, w którym ten login powinien być umieszczony.

Rozumiem, że korzystasz z tej strony?:
https://vfun.valofe.com/membership/find_id
U mnie dla wszystkich kont pokazało loginy. Próbowałeś innych przeglądarek? (Mi na Chromie działa) Ponadto jeżeli faktycznie przenosiłeś konto to na e-mail ci przyszło również potwierdzenie transferu konta o tytule "Thank you for playing VALOFE Games!", które powinno mieć taką treść:

Obrazek

Ogólnie e-maile o tym tytule powinny być dwa - pierwszy z prośbą o weryfikację e-maila i drugi właśnie ten. Jeżeli masz tylko pierwszy to by znaczyło, że założyłeś konto, ale nie przeniosłeś postaci.

Jest jakaś szansa na sprawdzenie tego, czy stare konto istnieje (oprócz manewru z nickiem przy rejestracji) i ewentualnie odzyskanie do niego loginu ??

Nie wiem jak sprawdzić czy postać istnieje, może Bryku będzie tu w stanie pomóc :P. Co do tego, że login jest zajęty to możliwe, że Valofe po prostu zablokowało możliwość tworzenia kont z wszystkimi nazwami postaci od Nexona. No bo co by zrobili w przypadku gdyby ktoś założył nowe konto o jakimś nicku, a następnie ktoś by chciał przetransferować konto o takim samym nicku? Więc możliwe, że twoje konto już nie istnieje, a istnieje jedynie blokada, bo kiedyś takie konto istniało.
_Lewa_Nuva_
Avatar użytkownika
Lewa
Profesor
Profesor
 
Posty: 469
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 12:48
Klan: Pierogarnia
Nick w Grze: _Lewa_Nuva_
Level w Grze: COL 2

Re: Konto w Combat Arms

Postprzez Vinylside » 14 kwi 2018, o 15:04

Generalnie konto w Valofe założyłem ... jak się okazało dziś, ponieważ musiałem potwierdzić mail z rejestracją.

Próbę odzyskania hasła / loginu podjąłem przez stronę, na którą przekierowuje gra. Wychodzi chyba na to, że pusta ramka informowała o tym, że konto na stronie nie zostało założone. Generalnie nie miałem pojęcia o zmianie formy, ponieważ jak wspomniałem, miałem rok przerwy. Teraz po utworzeniu konta na Valofe gra prosi o rejestrację, po której aktywował się stary nick gry, aczkolwiek zaczynam od ... samego początku - podstawowy level, mierna kasa, brak możliwości kupna broni za level, który na aktywnym koncie już miałem. W tym przypadku grać po prostu nie będę, bo jest to bez najmniejszego sensu.

Wkurzyłem się i napisałem do supportu opisując całą sytuację. Poprosiłem o sprawdzenie konta z Nexona i ewentualne przeniesienie danych, ponieważ nie pamiętam ani loginu, ani hasła, ani maila na które konto było zarejestrowane - chodzi o to, że lata temu miałem pierwsze, założone konto w CA, na które Bóg wie czemu dostałem bana. Założyłem więc drugie i przez ok. 7 lat grałem na nim regularnie, więc to chce odzyskać.

Pisał ktoś do supportu w podobnej sprawie lub podejrzewa jakiej odpowiedzi mogę się spodziewać ??
Poza tym, czytając powyższą wypowiedź, mam rozumieć, że gracze, który grali tyle samo, mniej lub więcej ode mnie, którzy nie przenieśli konta bo po prostu zrobili sobie przerwę od gry, stracili swoje życiowe dorobki wraz z kontem, na którym spędzili setki godzin ? To przecież strzał w kolano ze strony firmy.
Vinylside
Żółtodziób
Żółtodziób
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 kwi 2018, o 13:19
Nick w Grze: Vinylside_PL
Level w Grze: BG

Re: Konto w Combat Arms

Postprzez Bryku » 14 kwi 2018, o 15:51

Skoro zostałem już wywołany do tablicy, to się wypowiem :)
Obecnie nie ma za bardzo możliwości, aby sprawdzić istnienie konta. Dawniej można było to zrobić za pośrednictwem rankingu, który umieszczony był na stronie, jednak obecnie znajduje się tam tylko pierwsze 100 najlepszych kont, więc taka opcja odpada...

Nie grałeś w CA ponad rok, dlatego warto wyjaśnić parę kwestii. Jeszcze za czasów Nexona, gra została zmieniona z wersji klasycznej na Reloaded i w tym czasie działała tylko i wyłącznie ta jedna jedyna wersja gry. Dopiero, gdy Combata przejęło Valofe, postanowili przywrócić do życia klasyczną wersję gry. Był jednak mały haczyk, a mianowicie, ekwipunki graczy zostają w wersji Reloaded. Jest to równoznaczne z tym, że chcąc grać w Classic, trzeba było zacząć od nowa. Jedyną rzeczą, którą można było przetransferować, to ilość posiadanego EXPa, a w związku z tym - swoją rangę. Wiązało się to jednak z utratą możliwości zdobycia przedmiotów za awans do tej właśnie rangi (czyli wszelkie M16A3 Professional, M9 Veteran itp. przepadały). Co prawda przy uruchomieniu tej wersji gry gracze otrzymali parę skrzyneczek z nagrodami na perma (w tym Recon Vest, Cyclops Bandana itp.), jednak resztę trzeba było zdobywać od nowa...

Co do Customer Support to na cuda bym nie liczył, gdyż oni nawet za dobrze nie znają angielskiego (można to zauważyć po błędach w rozpisanych wydarzeniach, czy opisach niektórych przedmiotów w grze). Co więcej, Nexon zaznaczył, że po zakończeniu transferu kont od nich do Valofe, wszystkie te, które nie będą przeniesione do określonej daty (czyli do końca marca), zostaną na stałe usunięte. Więc niestety Valofe nie ma już żadnej możliwości przywrócenia takich kont.

Niemniej jednak nie wszystko stracone - tak, jak wspominałem, w Classic wszyscy zaczynali od początku (jedynie mogli przenieść swoją rangę), zaś w Reloaded niemal wszystkie przedmioty dostępne w sklepie można kupić na perma za GP, więc w krótkim czasie można sobie zbudować ciekawe, mocne konto.

Myślę, że wyczerpałem temat, jednak jakbyś miał jeszcze jakieś pytania, to pisz śmiało ;)
Zapraszam do znajomych:
Combat Arms Reloaded: Bryku_PL
Combat Arms: the Classic: Bryku_PL
Steam: Bryku_PL
Origin: Bryczek006
Xbox Live: Bryku23
Obrazek
Avatar użytkownika
Bryku
Profesor
Profesor
 
Posty: 453
Dołączył(a): 8 paź 2013, o 19:43
Lokalizacja: Śląsk
Nick w Grze: Bryku_PL
Level w Grze: GEN

Re: Konto w Combat Arms

Postprzez Lewa » 15 kwi 2018, o 08:34

Vinylside napisał(a):Poza tym, czytając powyższą wypowiedź, mam rozumieć, że gracze, który grali tyle samo, mniej lub więcej ode mnie, którzy nie przenieśli konta bo po prostu zrobili sobie przerwę od gry, stracili swoje życiowe dorobki wraz z kontem, na którym spędzili setki godzin ? To przecież strzał w kolano ze strony firmy.


Tyle to dokładnie znaczy. Co do strzału w kolano... Wygląda to tak, że Nexon nie może od tak udostępnić danych twojego konta innej firmie bez twojej zgody. Valofe więc nie strzeliło sobie w kolano, bo nie mogli nic z tym zrobić. Żal możesz mieć do Nexona. Im na kontach już nie zależy, wręcz powinno im zależeć by jak najmniej graczy przeniosło ze skutkiem konto, bo wtedy eliminują konkurencję w postaci swojej starej gry. Wszystko więc rozbija się o to, że nie wyraziłeś zgody na przeniesienie konta przez te pół roku gdy był na to czas.

Masz nauczkę na przyszłość - z grami online, zwłaszcza free2play już tak jest :P. Więc jak ci zależy na koncie w jakiejś grze to by wypadało dowiedzieć się co się dzieje przynajmniej z raz na kwartał. I nastawianie, że nie stracisz "swojego życiowego dorobku" w grze w której twoje konto nie jest zapisane na twoim własnym dysku jest z góry skazane na porażkę. Nic nie trwa wiecznie (Need for Speed World - pamiętamy [*]).
_Lewa_Nuva_
Avatar użytkownika
Lewa
Profesor
Profesor
 
Posty: 469
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 12:48
Klan: Pierogarnia
Nick w Grze: _Lewa_Nuva_
Level w Grze: COL 2


Powrót do Pomoc techniczna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki